Re: [Ossm-members] ìÉÎÕËÓ íÕÚÉËÁ, Reasonfreaks

LudakoT ludakot at gmail.com
Tue Jun 7 20:55:04 UTC 2005

Не ми е за пари а па дали ке бидат зиви и здрави цдината тоа тебе
треба да те занима :) Ме мрзи сеа у пошта да одам да мирисам испотени
социјалци изнервирани не земале плата 1 година внатре не се диши
редици да ти пукне филм :) И јас исто пред некој ден мислев ама мене
идејата ми е да направам видео ама неам камера. За овие "Fucktards"
што бришат windows партиции мислам да направам од резење до
конфигурација на kernel да направам видео и да го ставам у Divix. Ако
ти ми позајмиш камера јас до дома ке то донесам и Мандрива и све :)