[Ossm-members] ìÉÎÕËÓ íÕÚÉËÁ, Reasonfreaks

Aleksandar Balalovski gssteam at on.net.mk
Wed Jun 8 01:39:35 UTC 2005

LudakoT wrote:

>Не ми е за пари а па дали ке бидат зиви и здрави цдината тоа тебе
>треба да те занима :) Ме мрзи сеа у пошта да одам да мирисам испотени
>социјалци изнервирани не земале плата 1 година внатре не се диши
>редици да ти пукне филм :) И јас исто пред некој ден мислев ама мене
>идејата ми е да направам видео ама неам камера. За овие "Fucktards"
>што бришат windows партиции мислам да направам од резење до
>конфигурација на kernel да направам видео и да го ставам у Divix. Ако
>ти ми позајмиш камера јас до дома ке то донесам и Мандрива и све :)

Вие не само што иритирате и нервирате туку навистина наликувате на луѓе
што не знаат да ја користат дигиталната комуникација. Сето ова можеше да
се одвива како разговор на ИРЦ, Јабер, МСН што знам што друго, само не е
фер кон тие што ги пишуваат темите вие да им ги зафркнувате со вашите
барања за дистрибуции кои можат да се симнат од интернет или да се
набават ако им пратите мејл на било кој од листата. Налет тоа некултурно
развивте дебата па скокнавте се до дискусија за „социјалци изнервирани
кои не земале плата 1 година“. Имајте ги во предвид друг пат насловите
на темите на кои одговарате.

Поздрав