[Ossm-members] Амарок превод

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Wed Jun 15 15:41:18 UTC 2005

Дамјан wrote:

>Зоки едно време збореше дека почнал да го преведува.

Точно :) Преводот е почнат но никако да ми се совпадне со верзијата што
ја имам дома 1.2.3 па некои работи се „broken translation“ :) и многу ме
нервира а сега испити и тие срања па тешко дека ќе се преведува овој
период. Инаку, кој сака може да му го пратам преводот или ставам на веб
да го земе и да го проба, како и да е главното гуи на amarok е преведено
значи изгледот од прв поглед е целиот на македонски. BTW Боби ај ако
можеш некако прати ми го најновото .pot на amarok за да му направам еден
merge и да продолжам после сесијата со преведување ок?

Поздрав Зоки.