[Ossm-members] USB - EXTIGY DRIVER

decata at mt.net.mk decata at mt.net.mk
Sun Jun 19 02:39:13 UTC 2005

> - Kartickata ja gleda vo hardwerot ... ama e so znakce ne rabotim.
> Pa ako nekoj ima nekoj drajver za nea neka pise .... ili daj te nekoj
sovet.

Епа јас не знам како си тражел на интернет ама чисто да се уверам дека нема
ништо на интернет за неал, од ПРВА рака и ПРВА излистана страна на google
беше оваа

http://exaudio.sourceforge.net/

Целосно посветена баш за твојата картичка и секако драјвери за самата. Па
оди посети, прочитај упатства и седни на работа :)))))))))) не сум сигурен
но мислам дека и на страната на alsa имаше посветено посебна инсталација
за EXTIGY така да можеш и тоа да видеш да го имаш како варијанта.
Извини, може да одиш на следнава страна и да видиш дека фактички твојата
картичка не е подржана од alsa

http://www.alsa-project.org/alsa-doc/index.php?vendor=vendor-Creative_Labs
Possible to support, but no driver has been written yet.
:)))))

така да мора да со првата варијанта :))

Поздрав Зоки.