[Ossm-members] ssto lokalizirame?

novica at bagra.org novica at bagra.org
Wed Jun 29 10:19:51 UTC 2005

Na pokana na Metamorfozis, ako se odi po planot, ovoj
vikend kke patuvam vo Belgrad na nekoja konferencija za
lokalizacija. Bi bilo dobro so mene da ponesam nekoi
informacii za toa ssto se lokalizira vo Makedonija od
sloboden softver.

Jas doduse znam sto se se lokalizira, ama dobro bi bilo
site ssto nessto rabotat da mi gi dadat najnovite
informacii za da mozam da sklepam kakva-takva up-to-date
prezentacija.

Zatoa ako ne e problem, site ssto nessto lokalizirate, ve
molam da potrosite 15tina minuti na zeskovo vreme pred
kompjuter i da kazete do kaj e rabotata so site proekti.
Informacii za verzija, procent, vkluceni lugje, oficijalni
distribucii i nekoi drugi detali dokolku gi imate mislam bi
bile dovolni. Rokov e kratok, ali valjda 2 dena se dovolni
sekoj da pisse po dve tri recenici.

Fala i izvinete za latinicava.

--
Novica