[Ossm-members] Flyspray

decata at mt.net.mk decata at mt.net.mk
Sun Mar 6 16:14:24 UTC 2005

Ок сега да прашам и јас нешто. Веќе неколку дена се обидувам да видам што
има на Flyspray. Да не има некакви проблеми, кога притиснам да ми прикаже
"All tasks" и "All projectс" не ми дава никакви резултати. Бидиков ми кажа
дека имало нешто пратено за некои грешки а јас не можам да видам ниту една
грешка без разлика за кој проект станува збор. Дали ова само на мене ми
се случува или има некаков проблем со flyspray. Ќе може ли тоа да се провери
да одговорните за flyspray да кажен збор два околку ова.
Поздрав Зоки.