[Ossm-members] ОССМ известување: НСИО*

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Mon Mar 14 17:58:42 UTC 2005

> НСИО == Национална стратегија за информатичко општество.
> Во суштина сметајте го ова за
> некаков повик за дискусија, иако лично мислам дека и оссм и ние сите тука
> многу малку можеме да влијаеме на оваа работа - но да не бидам песимист. ;)

Пошто осеќам дека никој не ни помислил да ја побара на интернет стратегијата,
сепак еве ја за тие што ги интересира:
http://www.mango.org.mk/mk_news_detail.asp?id=1352

Ова е нацрт стратегијата, во моментов „Слободен Софтвер“ спрема и некој
официјален став во врска со нацрт стратегијата... но ако има некој нешто да
каже нека не ќути.

--
дамјан