[Ossm-members] UBUNTU i ADSL - ne mi e jasno sto se slucuva

Darko Nikolovski darkon at npk.com.mk
Mon Mar 21 10:42:17 UTC 2005

Имам АДСЛ конекција со Д-линк модме што ги дават сега од МТ-ком.
Модемот е подесен да работи во bridge мод, а на компјутерот користам
Ubuntu линукс. Конекцијата PPPoE ја направив користејќи ја pppoeconf
скриптата, и се си функционира супер. Се појавува ppp0 мрежен уред, си
се поврзува со мт.нет и си тера во ред. Сето тоа е ок, деодека подолго
време нема пренос на податоци преку интерфејсот или од мт.нет не ја
сменат ИП адресата. Посота почнува да се однесува ептен чудно.

Почниваат да се појавуваат нови pppХ интерфејси (до сега највеќе имам
начекано да стигне до ppp9), и притоа не се гасат старите, што значи во
одреден момент компјутерот зима 10 живи IP адреси. Нормално во овие
моментт пренос на податоци од интернет нема никаков, апликациите што
седат конектирани во позадина како на пр. Гаим го прекинуваат линкот и
не успеваат повтрорно да се поврзат. Ако рачно почнам пажливо да ги
гасам интерфејсите (да внимавам да не го спуштам интерфејсот преку кој
иде дефаулт рутата), кога ќе останам само на еден интерфесј се си е во ред.

Ако направам рестарт на компјутерот, по рестартот имам само еден ppp
интерфејс активен, но тоа не трае многу долго.

Има некој идеа што може да го предизвикува проблемов и како да се реши?