[Ossm-members] Wordpress prevod

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Tue Mar 22 10:10:19 UTC 2005

Vladimir Stefanov wrote:

> Jovan Kostovski напиша:

> Ја имам за 1.3, ама не е целосен. Преведен е само интерфејсот, се што
> е за администрација не е пипнато. Ако сакаш ќе ти го пратам од дома.

Јас го имам за 1.5 преведен е половина и повеќе, ама разбрав дека и
Јован Петров го преведува па чекам да ми пише до дека е тој со преводот
да знам дали да продолжам или не. Ако сакаш можам да ти го пратам,
преведена е инсталацијата и некои делови од администрацијата, ама кај
мене не работе не знам што е работата.
Поздрав Зоки.