[Ossm-members] Re: Re: Банери за Фајрфокс на македонски

Новица Наков novica at bagra.org
Wed Mar 30 16:27:06 UTC 2005

Georgi Stanojevski напиша:

> Што е тука на македонски?
> "...The browser reloaded и Take back the web."
>
> Ако си накурчен немора врз мене да се празниш!

Де бе. Кај сум накурчен? Сакам само да кажам дека преводи на тие слогани на
македонски би биле подобри. Не напишав како би биле пошто не знам како би
звучеле најдобро.

Ако не можеме да смислиме добар превод слоган на тие, нека остане така.

--
Новица

"All that is necessary for the triumph of evil
is that good men do nothing." - Edmund Burke