[Ossm-members] rabota so php5

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Thu May 12 10:04:33 UTC 2005

> Се извинувам доколку листата ја употребив во несоодветна насока.

не ја употреби во несоодветна насока, само на несоодветен начин :)

> Немав никакава намера.

погледни го тој bonton фајлот и архивите на листава да видиш како личат
читливи маилови и дискусии, а како личат не-читливи.

На пример твојата порака непотребно ги вклучуваше потписот на претходниот
дискутант и потписот на листата... Види ја мојава порака како е чиста...

У принцип не си ти крив, мојот mail програм [реклама: Kmail] автоматски ги
чисти непотребните потписи, заради правилото потписот да се одвојува од
телото на пораката со „минус-минус-празно место“ (-- ).

--
дамјан

                      Loose bits sink chips.