[Ossm-members] Re: rabota so php5 ( офтопик )

ufo at linux.net.mk ufo at linux.net.mk
Fri May 13 16:47:04 UTC 2005

On Fri, 13 May 2005 18:27:45 +0000
 Aleksandar Balalovski <gssteam at on.net.mk> wrote:

> Се надевам ги задоволив критериумите за граматичка
> точност и литературна
> строгост во _фабулата_ на мојата порака пратена преку
> електронска пошта на
> поштенската листа на „Слободен софтвер Македонија“.

Што ти е бе на тебе? Ало? ЊТФ?

Една работа само. Кој не сака да го прочита бонтонот не
мора ни да се претплатува на листата. Правилата постојат за
да се почитуваат. Ја мислам дека треба и да отстрануваме
после неколку опомени... Да така. И пак во сосема
неповрзана тема јадете бурек за десети работи. Ало! Wake
up!