[Ossm-members] 10ти јуни, настан

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Sun May 29 12:15:52 UTC 2005

На 10 јуни ќе има некој настан на школка - музика, работилници за цртање
итн. Не поканија ако сакаме да ставиме една маса и столчиња и да делиме
памфлети и CD-иња со слободен софтвер. Ако има расположение за да се
собере некој денар и да се направи ова до 10ти ја мислам дека е супер
идеја. Луѓето се понудија да ни нацртаат и платно со пингвин или со
логото на ОССМ. Јас и Стојмир се договоривме у секој случај да купиме и
изрежеме колку што можеме CD-иња со Книопикс или Оупенцеде и да ги
поделиме таму. Пошто последен пат кога прашав колку пари имало на сметка
добив одговор дека нема пари на сметка така да ако сака некој да донира
пари за ова или пак да помогне околу режењето на цедињата ќе се собереме
и ќе се договориме неделава, прво ме интересира дали има заинтересирани.

--
Арангел Ангов
Слободен софтвер Македонија
info at slobodensoftver.org.mk