[Ossm-members] Install Party 2006 by Mandriva Linux

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Wed Nov 2 15:18:18 UTC 2005

Новица Наков напиша:

>Мислам дека не е никакво проблем да се организира било каков настан ако има
>пари да се поркие таа организација. Така, ако Мандрива може да даде доволно
>евра за да изнајмиме простор овде, поканите ќе ги испратиме до сите
>компјутерски фирми по список од Масит и тоа е тоа.

Јас уште чекам на додатни информации околу тоа колку ќе финансираат И
ако добро се сеќавам јас напишав на листава дека треба да се пријавувате
за настанот и да кажете дали ќе присуствувате. Очигледно се гледа нашата
организација колку сериозно ги сваќа работите па чекаме во последен
момент и сакаме се добро да се одвива а? Ноооогу јако. Значи нема
заинтересирани ама баш никој за ова а? Повторувам имате највеќе 1 ден за
да ми испратите Име, Презиме и е-пошта кој сака да учествува и дали има
заинтересирани воопшто. Јас пишав на 25.10.2005 и до 2.11.2005 никој не
се пријави освен Балал и уште некои дечки од Битола кои сигурно сакаат
да учествуваат или да дојдат без разлика. Затоа не отворајте тема КОЛКУ
пари што и како и КОЛКУ е доволно или НЕ вие пишете дали сакате или
несакате да присуствувате и давајте информации за вас што ги пишав горе.
Кога ќе има додатни информации ќе ви пишам КОЛКУ ПАРИ се добиени од
Mandriva или дали ќе се добијат оти гледам има МНОГУ заинтересирани.

Поздрав, Зоки.