[Ossm-members] Re: Кодна страница

Арангел Ангов ufo at linux.net.mk
Wed Nov 2 01:32:10 UTC 2005

Ilin Petkovski напиша:
> Дали нашата влада, некое од министерствата, КИТ или некоја друга
> институција има документ во кој е спесифицирана официјанлната кодна
> страница која може да се користи во формални и деловни документи?

Формални и деловни? Сигурно мислиш на официјални и јавни документи.

Во моментов секој користи што ќе му прдне. Ако не се лажам ова би
требало да биде регулирано со законот за пристап до информации, значи во
кој енкодинг институциите би ги давале документите на граѓаните. Сега за
сега пишува нешто како дека институциите мораат да го објават документот
во формат достапен за сите ама дека тоа може да биде и претходно
определен формат, шо значи дека може и да биде само cp1251 и да ти
кажат: кој те ебе ако не ја гледаш содржината.

Ако не сум во право нека ме исправи/дополни некој.