[Ossm-members] Install Party 2006 by Mandriva Linux

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Thu Nov 3 02:18:01 UTC 2005

Новица Наков напиша:

>И јас исто мислам. Јас лично би дошол. Ама 1. не знам каде ќе биде тоа 2. не
>знам кога ќе биде тоа. 3. не знам што точно ќе има таму.
>
>Како можам воопшто да се пријавам кога не знам каде и кога треба да дојдам?
>

>Зоки, дај уште информации веројатно тогаш повеќе луѓе ќе ти кажат што мислат.
>

>Уште еднаш, еве јас во принцип би дошол.

Тоа е се ОК, јас реков да се пријавите затоа што јас треба да пратам
список колку сме и дали ќе ни одобрат финансии се уште се чека. Откако
тоа ќе се среди понатаму е лесно пишав и јас дека чекам уште информации
од нив така да веднаш штом добијам било какви информации веднаш ќе ви
кажам каде, во колку часот и слични работи. Во мојата прва порака
напишав во кратки црти што е настанот - ПРЕЗЕНАТАЦИЈА НА MANDRIVA LINUX
2006 ПО ПОВОД СПОЈУВАЊЕТО НА ТРИ ТЕХНОЛОГИИ ... и побарав да ми каже
дали некој има на ум некоја просторија и дали може да најде компјутер/и
на кои ќе се презентира Mandriva Linux 2006 (која ќе биде испратена од
Франција само за овој наста. Исто така, напишав дека ќе се делат мајци,
маус падови и други ситни работи кои Mandriva ќе ги испрати. Замовил
околку ова прашање да се одговори НАЈБРЗО што се може, но сепак во
принцип јас не добив ништо, никави повратни информации. Не знам дали
толку лошо ми е напишана пораката па никој да не може да разбере. Ок да
не ја тупам сега па и ја, во принцип чекам одговор од Mandriva, дали ќе
одобрат финансии и колку ќе одобрат на мене ми требаше бројот на
личности кои ќе присуствуваат и така. Сега не има околу 20 (со дечките
од Битола) значи дека имаме потребен материјал од луѓе колку што
приближно бараат дечките за овој настан.

Поздрав, Зоки.

П.С. За било какви понатамошни информации кои ќе ги добијам или нема да
ги добијам ќе бидете известени.