[Ossm-members] ДО ЛУГОЛА

Aleksandar Balalovski aleksandar.balalovski at gmail.com
Thu Nov 3 11:22:09 UTC 2005

Kocoski Igor wrote:

> Лугола ќе се организира со некој транспорт или ќе биде Велики
> транспорт, кој како ќе се снајде?? Мислам ако некој има некакво право
> на организација треба да има и транспорт некој ..( мада и ние да
> учествуваме во тоа) .. ?

Па ако се собериме доволно луѓе со поволна цена на комбе зошто да не
одиме а организирано. Се чека да се соберат информациите од останатите
членови на групата, значи да ми пратат пошта и име и презиме и да се
види колку од тука ќе одиме :) Сега за сега сме 4-5 души +-1

Остави ми број (или прати ми на мојата пошта) да контакираме, ќе имаме
состанок за скоро пак

Поздрав