[Ossm-members] Solaris 10

Vlado Peshov vlatkop at gmail.com
Sun Nov 13 20:11:08 UTC 2005

On 11/13/05, Zlatko Trajceski <zlat at bagra.org> wrote:
> Grub -ot od Ubuntu -to ke ti bide na Master Boot Record.

Тоа го сватив само да не ми самата инсталација стави (пребрише) boot
loader па после да менувам рачно.

> Podigacot na Solarisot ke ti bide na negovata particija. Solaris bara samo edna
> particija, pa potoa sam interno si ja deli na "slajsovi" (slices).

Не ми е јасно на што file system работи и што партиција ќе му биде
потребна. Планирам да му направам free space па он рачно нека прави
што прави. Исто има и некои шаблони на SUN сајтот за тоа како треба да
биде организиран HDD-то за инсталација на Соларисот што не планирам да
ги следам. Или пак пожелно е да ги следам. Зборувам за два HDD, на нив
WindowsXP+Ubuntu+Solaris.
Поздрав и фала многу