[Ossm-members] Здраво, проблем со mht/windows (write premissions)

lowdown golemkroasan at gmail.com
Tue Nov 15 10:02:47 UTC 2005

Имам инсталирани Mandrake 10.0 и Win2000 со NTFS партиција но под Mandrake
никако не можам на партицијата windows( mnt/windows) да ставам write
premission(или пак било како да ги менувам ) и тоа логиран сум како root. И
уште една работа компјутерот ми е поврзан во локална мрежа но не знам да ја
наместам иконата за LAN во Mandrake што се нагоѓа во taskbar-ot до
часовникот како кај Win2000. Ве молам за помош.