=?KOI8-R?Q?Re:_[Ossm-members]_=FA=C4=D2=C1=D7=CF, _=D0=D2=CF=C2=CC=C5=CD?= со mht/windows (write premissions)

Vlado Peshov vlatkop at gmail.com
Tue Nov 15 10:46:25 UTC 2005

On 11/15/05, lowdown <golemkroasan at gmail.com> wrote:
> Имам инсталирани Mandrake 10.0 и Win2000 со NTFS партиција но под Mandrake
> никако не можам на партицијата windows( mnt/windows) да ставам write
> premission(или пак било како да ги менувам ) и тоа логиран сум како root.

Ако побараш на google повеќе за твојот проблем ќе видиш дека не си
единствен со ваков проблем. Повеќето луѓе наведуваат дека е можно
запишување во NTFS партиција од Линукс, но наведуваат дека е под твој
ризик. Односно даваат солуции (секој различни како што прочитав) но
наведуваат дека запишувањето во таква партиција може да ти ја оштети
целата партиција. Јас да сум на твое место би пробал да го
преконфигурирам целиот кернел со подршка за NTFS па потоа би ги следел
инструкциите на http://www.linux-ntfs.org/. Мој совет е да ја
конвертираш партицијата во FAT и така ќе си немаш гајле.