[Ossm-members] Re: �

Арангел Ангов ufo at linux.net.mk
Tue Nov 15 23:15:07 UTC 2005

На вто, 2005-11-15 во 14:55 +0100, Georgi Stanojevski напиша:

> Зашто збориш глупости, па Колов ви го направи дизајнот за
> malina.ossm.org.mk.

Глиша, ти збориш глупости, зашто не ја дочитуваш мојата порака. Реков
дека нема таков човек во заедницава, човек што користи слободен софтвер
што е дизајнер и што ќе го праи тоа зашо сака да го праи.

Колов никаде не го ни спомнав, го спомна Атко во порака после мене.
--
Арангел Ангов
Слободен софтвер Македонија
info at slobodensoftver.org.mk