[Ossm-members] Re: ?

Darko Atkovski atko at linux.net.mk
Wed Nov 16 08:34:13 UTC 2005

Арангел Ангов wrote:

>Глиша, ти збориш глупости, зашто не ја дочитуваш мојата порака. Реков
>дека нема таков човек во заедницава, човек што користи слободен софтвер
>што е дизајнер и што ќе го праи тоа зашо сака да го праи.
>
>Колов никаде не го ни спомнав, го спомна Атко во порака после мене.

    Така е, ја го спомнав, затоа што видов дека се спомиња некој Марјан
(како најдобар дизајнер).
    А да, го спомнав и затоа што знам дека он го праеше дизајнот за
малина, и дека го бендисаа доста.
    Е сеа, работата е што Алек најверојатно кје го напраи дизајнот без
пари, меѓутоа сепак мислам дека на прво
    место би си ги стаил работите што му носат пари, што значи дека ако
се согласи, ќе се чека да се ослободи...
    Anyway, останува да се најде чоек...

    Поздрав,
    Атко