[Ossm-members] Слободна verdana

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Thu Nov 17 02:56:35 UTC 2005

> Колку што успеав да дознаам со помош на Гугл, вакво нешто нема. Verdana
> си е Verdana уште од 94та година у пакетот webcorefonts издаден од
> Мајкрософт. Некој да налетал на нешто слично што е у ствари слободен
> векторски фонт, освен Bitstream Vera Sans?

> Bitstream Vera Sans има многу празен простор помеѓу знаците и пак не е тоа
> тоа...

Кај латиница или кирилица?

Bitstream Vera фонтовите немаат во себе кирилица и ако аномалијата ја
приметуваш кај кирилични букви* тоа е затоа што XFT ти нашол некоја
автоматска замена (и очигледно не толку убава).

DejaVu фонтовите се дообработени Bitstream Vera фонтови кои ја имаат целата
наша кирилица плус уште многу ствари.

(*) wild guess - можеше и screenshot да стаиш негде, не дека не знаеш како ;)

--
дамјан

Actually, Microsoft is sort of a mixture between the Borg and the Ferengi.