[Ossm-members] Re: �

Sound and Magic contact at sam.com.mk
Thu Nov 17 10:11:14 UTC 2005

Арангел Ангов wrote:

>На вто, 2005-11-15 во 13:41 +0100, Sound and Magic напиша:

>Ама ти не ја прочита баш убаво појата последна порака а? :)
>
>Тоа е и проблемот, знам 1000 такви Марјани и никој не ми завршил работа
>досега.
>
>Ја можам да пишам шо треба да се напраи, а ако се најде некој да го
>напраи како што треба тогаш супер.
>
>Фалат:
>
>- лого за линукс.нет.мк
>- лого за Лугола
>- еден куп банери (за фајрфокс на македонски, за Гном на македонски, за
>КДЕ на македонски, за слободен софтвер општо)
> [...]
Балак што проблем имаш во главата ????
Убаво ти кажувам дека имаш човек во БТ. Ако непрашаш нема да добиеш. И
искрено да ти кажам за да бидеш преставител на група или водач на некоја
оргаизација треба да имаш вештина.
Ајде ела до кај мене јас ќе го напраам флаерот .Нормално без пари ....
па секој не губи време на форуми.