[Ossm-members] Re: �

Aleksandar Balalovski aleksandar.balalovski at gmail.com
Thu Nov 17 10:36:39 UTC 2005

Sound and Magic wrote:

> Балак што проблем имаш во главата ????
> Убаво ти кажувам дека имаш човек во БТ. Ако непрашаш нема да добиеш. И
> искрено да ти кажам за да бидеш преставител на група или водач на
> некоја оргаизација треба да имаш вештина.
> Ајде ела до кај мене јас ќе го напраам флаерот .Нормално без пари ....
> па секој не губи време на форуми.

Добро ти слеп си или глуп? Ај види дека јас не напишав тоа што ти го
коментираш...

Што ме мешаш во секој твој муабет. Ќе барам да те тргнат од листава
заради нападен став и заради навредувачки неосновани факти. А тоа што
треба да поседуваш како квалитет за да бидеш „водач на група“ не е твоја
работа. Мислам дека поседувам повеќе одошто знаеш. Ова не заслужува да
биде кажано јавно но заради твоето ниско ниво го пишувам тука.

И не сум Балак, а пошто си слеп или глуп, целото име и презиме во Мејлот
ми го пишува, еве пак ќе ти кажам, сум Балал. И на никој начин не можеш
да ме навредиш, верувај!