[Ossm-members] yet another yuscii -> utf-8 convertor script

Marlon Mircevski marlon at on.net.mk
Mon Nov 28 20:08:27 UTC 2005

Дамјан wrote:

>Правам „уште еден yuscii во utf-8 конвертор“ кој работи со OpenDocument
>фајлови.. иИи... како што дознав имало две варијанти на тоа yuscii
>македонските фонтови.
>Кои се тие и што е разликата?
>И од кај може да ги симнам (сега го имам MAC C swiss)?
>
>И имаат ли некое име на распознавање?
>makscii и makscii-alt??

Разликата е во ш, ч и слично (обратно се шифтовите). Разликата настанала
во 1993 година кога незадоволни од тогашните фонтови (катастрофален
кернинг, куцање со шифт на qwerty тастатура, MAC C SWiss за пример),
Огласник М потрошува поприлично пари и труд да се направат 40-тина
PostScript асални фонтови кои веќе до 1995 година се во употреба кај
скоро сите DTP професионалци во Македонија. Понатаму тие се конвертирани
во TTF и навака до ден денес е јасно. Да не тупам со историја, ако си
Дамјан другарми, кажуј да ти пратам фонт на маил.

Марлон