[Ossm-members] Re: доаѓа ли OO.o 2.0 на македонски јазик?

Арангел Ангов ufo at linux.net.mk
Wed Oct 19 23:35:26 UTC 2005

Novica Nakov напиша:
> 4. Дали во мк-ОО.о 2.0 ќе има макро за конверзија од YUSCII во UTF-8? Ристе
> пред некое време правеше некое макро, знае некој дали тоа работи на 2.0?
> Понатаму, го видел некој ова:
> http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=87718&package_id=123820 ?
> Ова веројатно би требало да ја врши слична работа. Ќе тестира некој?

Како не ви е срам ја со дајлап да го симињам и проверум ова (мора да
плачам малку :))...

Иначе макрото работи океј со ОО.орг 2. Не заменува букви ко што се ч,ж и
ѕ а најверојатно ни ќ и ѓ пошто србите ги немаат ја колку шо знам. За
друго се брка работа.

Некој да ја провери лиценцата и да го доработи ова за да работи и со
овие букви што фалат сега? Ристо? Некој друг програмер? Не се губете алооо!

--
Арангел Ангов
Слободен софтвер Македонија
info at slobodensoftver.org.mk