[Ossm-members] Сусе

Kocoski Igor igor at sam.com.mk
Sat Oct 22 09:44:47 UTC 2005

Vo Bitola imase kako sto znaete inspekcija ispratena od Windows Skopje,
zaedno  so policija .
E taa inspekcija spored moj izvori ke vrti sekade ....
Jas imam nekoj moj klienti koi koristat programi od windows arhitektura.
 Suse 9.2 i 9.3 gi imam instalirano od damna kaj mene, no samo verzija
10.0 moze da gi otvori preku emulatorot WINE programite od Windows. Toa
uspeav da go doznaam so pomos na Live10.0 Suse.
Moze da mi gi ispratis 5-te CD-a licno za mene sto da ne !! Blagodaram ..
No mislam deka mi treba boot DVD Suse 10.0 za pobrzo da gi zavrsam
rabotite....
SEPAK BLAGODARAM !

P.S - Izvinite poradi nekojristenje na MKD podrska, eden pamet ....
Kocoski

Kocoski Igor
Ul: Boris Kidric Lamela 1/10
Bitola