[Ossm-members] Сусе

Goce Andonoski oxyqene at gmail.com
Sat Oct 22 18:21:34 UTC 2005

Kocoski Igor wrote:

> Suse 9.2 i 9.3 gi imam instalirano od damna kaj mene, no samo verzija
> 10.0 moze da gi otvori preku emulatorot WINE programite od Windows.
Kazi mi dali sigurno windows programite rabotat pod Suse 10.0 posto jas
imam Suse 9.3 ama retko win aplikacija da se startuva a ima luge koi bi
se prefrlile na linux samo ako win programite im prorabotat po linux
(naprimer AutoCAD).
Druga rabota za 9.3 ima ostaveno na oficijalniot sajt na Suse prevod za
KDE na makedonski megutoa odkako ke ja instaliram neja pokazuva za da
mozam da go promenam KDE-to na makedonski, pa ako nekoj go napravil toa
molam da mi kazi kako.