[Ossm-members] Сусе

Kocoski Igor igor at sam.com.mk
Sun Oct 23 10:45:31 UTC 2005

Velko KOCEV wrote:

> Решение за ова не е Сусе, туку кое и да било LiveCD. Ти предлагам да
> ја разгледаш страницава http://www.frozentech.com/content/livecd.php и
> да си одбереш некоја помала дистрибуција, да си ја изрежеш или да си
> ја стаиш на мемори стик и само да ја користиш when the law come on the
> door. Инаку ја ти препорачуем да симнеш Knoppix или Kanotix, засновани
> на Debian, кои се многу лесни за работа, плус за нив има многу лесно
> ажурирање на пакети, меѓу кои и за Wine или пак  SLAX кој може да се
> подигне дури и од мемеро стик.  Пиши ми на мојата адреса, да се
> [...]

Па незнам дали е толку сигурно да се користи Ливе ЦД од Сусе или бил кој
друг Линукс, затоа што луѓето кој доаѓаат од Микрософт не се правени во
уши !!! Како прво имаат право да ти го превртат локалот ако сакаат и да
ти соберат и 100 компјутери ако пронајдат Њињдонс.
Да демантирам нешто. Да се користи емулаторот за Windows-Wine за да
активира Аутокад нема потреба, затоа што се знае дека 3Д-програмите се
креирани опративен систем кој е со сурс на Уникс или Линукс, дури колку
што знам на 3д студио макс имаше и предупредување за евентуални грешки
во работењето на систем НТ. Несум толку запознат со Графичките софтвери
за кој и да е О.С, затоа да не лупам. За работа на Линукс и користење на
Аудио програми можам да се надоврзам.
Поздрав!!