[Ossm-members] Сусе

Velko KOCEV velko.kocev at gmail.com
Sat Oct 22 19:26:41 UTC 2005

Kocoski Igor wrote:

> Vo Bitola imase kako sto znaete inspekcija ispratena od Windows
> Skopje, zaedno  so policija .

Решение за ова не е Сусе, туку кое и да било LiveCD. Ти предлагам да ја
разгледаш страницава http://www.frozentech.com/content/livecd.php и да
си одбереш некоја помала дистрибуција, да си ја изрежеш или да си ја
стаиш на мемори стик и само да ја користиш when the law come on the
door. Инаку ја ти препорачуем да симнеш Knoppix или Kanotix, засновани
на Debian, кои се многу лесни за работа, плус за нив има многу лесно
ажурирање на пакети, меѓу кои и за Wine или пак  SLAX кој може да се
подигне дури и од мемеро стик.  Пиши ми на мојата адреса, да се
договориме. Нема потреба од Сусе.