[Ossm-members] Install Party 2006 by Mandriva Linux

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Tue Oct 25 14:07:16 UTC 2005

Здраво на сите.
По излегувањето на Mandriva Linux 2006, дечките од Франција сакаат да
прават настани низ целиот свет по повод спојувањето на Трите компании и
технологиите, Mandriva Linux - Conectiva Linux и Lycoris. Понудено ми е
ова да се организира и во Македонија. Ваша работа е да ми кажете дали ќе
доваѓате, колку ќе доваѓате, дали можете да кажете на некои
заинтересирани фирми да ја види оваа промоција, да предложи некој место
за овој настан (некој простор што имате на ум и дали може да се
изнајмува), ако сте вработени во која фирма работите, дали можете да
набавите машини за инсталирање и на нив да се презентира Mandriva Linux
2006, дали можете да викнете некои луѓе од компании или личности кои
сакаат да пристуствуваат на овој настан. Околку ова прашање гледајте да
одговорите НАЈБРЗО што можете дури и денес или утре. Mandriva Linux го
финасира целиот настан, ќе достави Mandriva Linux 2006 произовди (пакети
со Mandriva Linux 2006 инсталација), плакати, може да има и претставник
од Mandriva Linux кој ќе долета за настанот (не е сигурно), специјално
изработени покани за учесниците, мајци, постери, маус падови и можеби
уште нешто. Затоа побрзајте затоа што треба направам листа за кој што и
како и да пратам во Mandriva и да направат покани и да ги пратат
работите кои се потребни за организирање на овој настан. Настанот ќе се
оддржи на 19 Ноември а се треба да биде спремно и доставено до Mandriva
најкасно до 4ти Ноември. Повеќе информации ќе има утре за тоа што
конкретно Mandriva ќе испрати и колку ќе финансира за овој настан.

Однапред ви благодарам, Зоки.