[Ossm-members] Re: веб страна, постер... (Преведувачки маратон бр. 3)

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Thu Sep 1 19:46:40 UTC 2005

Bozidar Proevski wrote:

>И за крај, како е правилно „Чикаго“ или „Шикагоу“, „Вашингтон“ или
>„Уошингтн“ (знам дека го тупам ама тоа у-то ми пречи)

Вашингтон си е Вашингтон, Чикако си е Чикаго. Оупенофис си останува
Оупенофис додека некој не даде некој подобар предлог (а тоа е нешто што
според мене е невозможно пошто и нема каков друг предлог да се даде, тоа
е тоа). Сигурно нема да пишеме Опенофис.

И пак почнувате да се фаќате за она, „абе не ми звучи убаво...“. Доста
со тоа, не е важно да ви звучи убаво, важно е да биде правилно и да
имаме како да го напишеме а тоа е „Оупенофис“.

--
Арангел Ангов
Слободен софтвер Македонија
info at slobodensoftver.org.mk