[Ossm-members] Firefox/Thunderbird 1.5 - можни не-l10n проблеми

Ненад Спиркоски spiki at verat.net
Fri Sep 9 13:18:46 UTC 2005

> 5. Помош -> Report Broken Web Site сеуште е на англиски, иако нашите
> преводи се качени таму. Ова ми личи на проблем што го имаме само ние.

Во 20050908 БГ е преведено
Во 20050908 РУ е преведено

> 7. Пораката што треба да ја дава ФФ кога ќе оди на страница која не може да
> ја прикаже е заебана (пример, не сум на интернет, а удрам www.google.com).
> И нашата и англискита датотека со тие стрингови изгледа идентично и не
> можам да најдам проблем во локализацијата. Ве молам проверете го проблемов
> во en-US и во некое друго локале.
> http://www.slobodensoftver.org.mk/flyspray/index.php?do=details&id=26

Исто се случува во 20050906 Firefox/1.4 (и како што виде во 20050908
Firefox/1.4)
Во 20050908 БГ има грешка како кај нас.
Во 20050908 РУ прикажува добра страница со порака и копче...

БТЊ http://asdasdasd.com/ е регистриран домен :)

--
If Bill Gates is the Devil then Linus Torvalds must be the Messiah.
	-- Unknown source