[Ossm-members] Firefox/Thunderbird 1.5 - можни не-l10n проблеми

Igor Stamatovski assyst at on.net.mk
Sat Sep 10 17:06:45 UTC 2005

Новица Наков напиша:
> Имам билдови од 07.09.2005 - што би требало да биде бета1.
>
> Ова се случува на win98se, кој ми стои на компјутер онака, и нешто е ујебан,
> па можда некои проблеми се и до него. Молам овие работи ако можете да ги
> проверите на се од win98 до xp (ако воопшто има некој кој активно користи 98
> или Ме) кои се во работна состојба.
>
> 1. Првата реченица од инсталерот на ФФ и ТБ е со заебан енгодинг (ваљда). Тоа
> е реченицата што вика Добродојдовте во... Ова би требало да е проблем само на
> 98-ца. Ако русите го имаат решено на 98, ќе ги прашам како, само некој нека
> [...]
На XP не е заебана не знам што е 98-цата. Можеби пократок збор од
добредојдовте е „Добредојде во Mozilla Firefox/Thuderbird“
> 2. И кај ФФ и кај ТБ инсталацијата паѓа со грешка 1010: не може да се
> инсталира мк јазичен пакет. Ова сигурно е нешто до баш овој билд. Но да
> бидеме сигурни.
> (а имаме стар проблем со QFA)
> http://www.slobodensoftver.org.mk/flyspray/index.php?do=details&id=25

Ова не се случува со билдовите од 09.09.2005. . Јазичниот пакет се
инсталира без проблеми. QFA се инсталира без проблеми.
> 3. Мора да провериме и дали проблемот со имињата на кратенките е решен.
> Bugzilla вика дека тој bug е поправен. Ако ви успее инсталацијата кажете дали
> иконата на десктоп ви се појавува со нормално име. Пробајте и со ФФ и со ТБ.
> http://www.slobodensoftver.org.mk/flyspray/index.php?do=details&id=18
> http://www.slobodensoftver.org.mk/flyspray/index.php?do=details&id=24

Проблемот е решен.
> 4. Како е големината на прозочињата во Win? Пробајте на различни резолуции. И
> со ФФ и со ТБ.
> http://www.slobodensoftver.org.mk/flyspray/index.php?do=details&id=19

Сега изгледаат задоволително. Генералниот проблем со ова е што, јас не
можам да ја контролирам големината на прозорецот.

Толку за сега.