[Ossm-members] Re: [Fwd: Re: [native-lang] Proposal of opening a project for OO.org localosation in Macedonian language (mk)]

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Thu Sep 15 11:08:17 UTC 2005

На 15 сеп 2005 (четврток), Vladimir Stefanov напиша:

> Се среди работата. Типот ми се извини, не сакал да ме навреди и кажа
> штом под ISO сме заведени како ???мк??? тогаш нема никаков проблем и
> проектот ќе се вика http://mk.openoffice.org
> Како се средуваат работите коа ќе им сржеш малку, а? :-)

Нема врска ржењето, немојте со ултиматуми да праите муабет. Затоа што му го
кажа ИСО-то чоекот виде дека згрешил. Тивка вода брег рони.

Ја памтиш ли причината зашто во КДЕ не оставија Македонија. Истото беше и
со Дебиан.
Затоа што не бевме нападни, затоа што грците со нивното лаење испаѓаат шовинисти
и се гледа дека проблемот е идиотски.
Во двата проекта како заклучок беше дека таму кај што се водат од
стандардите не ставаат по стандардите. Таму кај што можат не ставаат
Македонија затоа што во суштина само ние ги гледаме тие работи и нас ни се
навредливи.

Уфо каде во X не ставиле FYROM и каде си ставил известување за бубачка
освен таа на bugs.gnome?

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!