[Ossm-members] Zosto mi paga sistemot???

Goce Andonoski oxyqene at gmail.com
Tue Sep 20 22:50:17 UTC 2005

Imam suse 9.3 i otkako go instalirav probav da go nadogradam megutoa
odkako go nadogradiv i go restartirav po nekoe vreme sistemot ne se
pokrena poveke. Od paketite koi gi nadograduvav sistemot preku yast2
avtomatski imase obelezano paketi za nadogradba a jas markirav uste 4
media paketi posto nitu edna programa ne mi cita mp3 format nitu avi.
Probav da go spasuvam preku instalacionot cd i pisuvase deka 47 paketi
nemozel da gi nadogradi online. I kazete mi dali da pisuvam so mk
poddrska ili ne