[Ossm-members] Zosto mi paga sistemot???

Goce Andonoski oxyqene at gmail.com
Wed Sep 21 06:17:46 UTC 2005

Imam suse 9.3 i otkako go instalirav probav da go nadogradam megutoa odkako go
nadogradiv i go restartirav po nekoe vreme sistemot ne se pokrena poveke. Od
paketite koi gi nadograduvav sistemot preku yast2 avtomatski imase obelezano
paketi za nadogradba a jas markirav uste 4 media paketi posto nitu edna
programa ne mi cita mp3 format nitu avi. Otkako zavrsi so nadgradbata site
pleeri prorabotija kako sto treba za mp3 a avi seuste nemozev da otvoram.
Probav da go spasuvam preku instalacionot cd i pisuvase deka 47 paketi
nemozel da gi nadogradi online.
Se nadevam deka porakava e sega kako sto treba a ako ne cekam ispravki