[Ossm-members] Zosto mi paga sistemot???

Goce Andonoski oxyqene at yahoo.com
Wed Sep 21 06:23:04 UTC 2005

Imam suse 9.3 i otkako go instalirav probav da go
nadogradam megutoa odkako go
nadogradiv i go restartirav po nekoe vreme sistemot ne
se pokrena poveke. Od
paketite koi gi nadograduvav sistemot preku yast2
avtomatski imase obelezano
paketi za nadogradba a jas markirav uste 4 media
paketi posto nitu edna
programa ne mi cita mp3 format nitu avi. Otkako zavrsi
so nadgradbata site
pleeri prorabotija kako sto treba za mp3 a avi seuste
nemozev da otvoram.
Probav da go spasuvam preku instalacionot cd i
pisuvase deka 47 paketi
nemozel da gi nadogradi online.
Se nadevam deka porakava e sega kako sto treba a ako
ne cekam ispravki