[Ossm-members] Re: Dali se povtoruvam

Арангел Ангов ufo at linux.net.mk
Wed Sep 21 15:03:16 UTC 2005

Goce Andonoski напиша:
> Neznam dali mojot problem stasa na listata posto jas ne go dobiv vo
> mojata posta.  Kako i da e ve molam kazetemi za da znam sto da
> napravam

Гоце, ало! Стрпи се малку, не се луѓево роботи што седат 24 часа и
чекаат да улета некој со проблем и одма да му го решат. Ако знае некој
што е проблемот ќе ти пише со време. Почекај малку, ја поплави листата
со 10 пораки а три пути ти пишавме дека ти е стигната пораката и дека
нема потреба пак да ја пишуваш.

Сепак тие што помагаат тука не зимаат пари за тоа па и логично е да
мораат да идат на работа за да заработат и за да можат да си ги платат
сметките за интернет после.

--
Арангел Ангов
Слободен софтвер Македонија