[Ossm-members] Re: Ubuntu support

Velko KOCEV velko.kocev at gmail.com
Thu Sep 22 10:47:26 UTC 2005

Дај пишете им дека, чим се американска компанија треба да се
придржуваат кон меѓународните договори на САД со други земји. Грешка,
не биле амери овие, овие се британци, седишто на остров Isle of Man
(City of Douglas). Epa **би га, кое се маткаме со земји кои не не
признаваат под уставно име. Нема никаква правна основа да не пишат под
нашето име зашто се регистрирани у Британија. Од друга страна може да
замолиме, у стилу, дека како не насловуваат, не прилега на нивното
мото т.е. на мотото на Ubuntu - I am what I am because of who we all
are, бидејќи и Македонците се who we are, и дека ние сме дел од who we
all are, па затоа не можат да не прекрстуваат. Ако сакате помош со
англискиот, кажете.