[Ossm-members] Re:Идеја

Dean Josevski dean at integraeng.com.mk
Thu Sep 22 11:11:58 UTC 2005

Jovan Petrov wrote:

> Сузе не тепа, јас и Филип можеме да потврдиме. Идејата ви е супер,
> дечкото што е режисер е ептен ок и ако ви ја прифатат темата мислам
> дека би бил добар public stunt. Само имајте во предвид дека целна
> публика ви се домаќинки.

Па добро, нели се очекува во иднина уредите од домаќинството да бидат
поврзани на интернет, да бидат интелигентни и сл. Java иницијално е
замислен како јазик за раководење со електронските уреди. Значи точно
домаќинките треба да се очекува дека ќе бидат посебно заинтересирани за
таква емисија. ;)

--
Деан Јошевски