[Ossm-members] Wiki i страна за маратонот

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Mon Apr 10 02:12:17 UTC 2006

On Sunday 09 April 2006 22:14, Igor Stamatovski wrote:

> Навистин е одлично што работите се одвиваат во вистинската насока, викито
> изгледа супер и
> во недостаток на останатите ( оние што отидоа офлајн) сајтови е насушна
> потреба. Сеуште на су мги разгледал детално информациите што се
> презентирани, за да имам некои посериозни забелешки, но ваљда ќе се одважам
> да чкртнам нешто од време на време таму.

Очекуваме да има забелешки и критики. Впрочем тоа и сакаме :)

> [...]
> интресно. Не знам како стоите со медиумска покриеност на настанот на
> државно ниво, ако треба помош за тоа во Скопје кажете порано можеби ќе
> можеме да сториме нешто.
> Туку коа го видов линкот за Live web пренос, ми текна дека до сега не сме
> пробале додека се случува маратон на едно место луѓе од скопје или други
> градови да си преведуваат од дома ( не дека ќе има многу вакви) ама ми
> изгледа интересна идејата и може да се направи за сите оние што неможат и
> нема да дојдат во Битола тој викенд ( најверојатно и јас поради некои

Моја е идејата за жив пренос од настанот, но сето тоа можеби нема да се
реализира поради тоа што имаме проблеми со Интернет снабдувач. Во краен
случај ќе одиме и со ГПРС, а за стриминг ќе треба јака врска. Најбедно би
било ГПРС, најдобро некој Вајфај или Кабелски, по што можеби ќе може да
стримуваме, а ако не ќе објавуваме слики редовно, посекако.

> Апликациите за пријавување на маратонот и за контрола врз преведувањето

> Дамјан ми ги прати овие линкови па ми изгледа дека ова
> http://www.liquidx.net/plotkit/ би било супер за презентација на
> статистиката преку графикони.

Јосип (член на Лугола) разви апликација за контрола на датотеки кои тековно се
преведуваат (и сл.) и правење статистики. Тоа е во бета верзија, па треба да
ја истестираме неделава по што, ако не е успешна ќе користиме стандардни
скрипти за статистика.