[Ossm-members] Prasanje

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Wed Apr 12 15:38:45 UTC 2006

On Wednesday 12 April 2006 13:24, Trajce Dimkov wrote:
> Zdravo, jas sum student od Elektrotehnicki fakultet, i mi dadoa zadaca da
> pocnam da go preveduvam Solaris 10. Pocnav so nesto research, no iskreno,
> mi odi mnogu bavno.

http://maraton.lugola.net
- vidi gi vrskite na prvata strana moze da ti pomognat;

http://wiki.lugola.net
- ako nemash iskustvo od koristenje na sloboden softver;

http://www.softver.org.mk/prevod/kbabel/
- KBabel: aplikacija za preveduvanje na 'po' datoteki;

Shto ustvari ti dadoa tebe da preveduvash?

I sovet: Preveduvaj so koristenje na GNU/Linux, ne pod Windows. Ke si imash
maka so glupaviot cp1251 ..

chao