[Ossm-members] Prasanje

Trajce Dimkov dimkovtrajce at yahoo.com
Wed Apr 12 13:24:53 UTC 2006

Zdravo, jas sum student od Elektrotehnicki fakultet, i mi dadoa zadaca da pocnam da go preveduvam Solaris 10.
Pocnav so nesto research, no iskreno, mi odi mnogu bavno.
Nauciv deka treba da menuvam lokale, i treba da gi prevedam porakite na operativniot sistem (messages).
Koga otidov na slobodensoftver, a posebno koga vidov kolku preveduvanje se slucuva momentalno vo Makedonija, mi olesna.
Moze li nekoj da mi dade informacii kade moze da gi dobijam porakite na angliski sto treba da gi prevedam i koj softver ce mi bide potreben za da mozam da citam i editiram?
Bilo koja pomos e povece od dobredojdena.
Pozdrav, Trajce