[Ossm-members] prilagoden forum

Ivica Dimitrijev palifra at gmail.com
Thu Dec 7 10:30:45 UTC 2006

Да, SMF функционира на македонски и да подржува неограничено ниво на
подфоруми (forum.marifet.com.mk). Во моментов излезе 1.1 финалната верзија
што се спремаше долго време и има голем напредок во подршката на utf-8.

Што се однесува до форумот нa Ubuntu, тоа e VBulletin. Ако немаш 3 луѓе кои
шо ќе го одржуваат или пишуваат измени за него не го избириaj. Тешко се
прават измени. Се плаќа.

Јас го имам делумно преведено SMF 1.1 RC3 (предниот делот) и ако ти треба
слободно пиши ми ќе ти го пратам она што го имам.