[Ossm-members] План за Сподели знаење #3, 26.12.2006

Vlado Peshov vlatkop at gmail.com
Sun Dec 17 16:44:43 UTC 2006

On 12/16/06, Новица Наков <novica at bagra.org> wrote:

> Згодно би било да се договориме за ова за да има време да се подготват
> активностите и да се направат и залепат постери.

Се збореше да се почне со предавање како се инсталира Линукс и како да
се „припреми" за да може да се користи како Desktop околина
(подесувања, модули...). Е сеа иам една идеа шо можда другите ќе ја
гледат како невозможна. Али сигурен сум дека интересот ќе биде многу
поголем. Предложувам да Стојанче Димитровски (нормално доколку се
сложат сите а и Стојанче) да направи презентација (доколку е потребно
и со наша помош) за тоа како се инсталира Линукс. Идеата ми е да се
увиде дека Линукс не е толку страшна работа како што повеќето го
гледат. И помислете на моментот дете, учи основно, им предава на
постари луѓе (повеќето академски граѓани) како се инсталира Линукс.
Шо ќе кажете а?
Поздрав