[Ossm-members] Decki Help

Georgi Stanojevski glisha at gmail.com
Mon Dec 18 21:19:16 UTC 2006

Blagoj Kapsarov напиша:

> Se testirav od toa sto mu treba raboti, samo mi treba edna rabota!!??
> Dali ima nekoj softver ili nacin kako da go smenam layout na tastaturata t.e.
> dugminjata da si gi postavat oni ili jas da mu gi postavam kako sto sakaat
> (kako za masina za kucanje :)))).
>
> Ako ima resenie za toa super...

Ако си на Убунту или Дебиан:

sudo apt-get install xkeycaps

Ако не си барај пакет за твојата дистрибуција или пробај од сорс да го
искомпајлираш (ебан Слеквер *). (http://www.jwz.org/xkeycaps/)

xkeycaps е графички интерфејст за xmodmap.

xmodmap е програмчето кое се занимава со ремапирање на тастатурата во Х.

(*) Се разбира можеш "рачно" да си играш со xmodmap и xev.

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!