[Ossm-members] Decki Help

Blagoj Kapsarov kapsarovb at gmail.com
Mon Dec 18 21:48:22 UTC 2006

Веќе инсталирав мандрива на едниот компјутер кој е за да го испробаат. Ова
ми е втора адвокатска канцеларија, али нема везе.
Значи функционира Интернет, ОпенОфис - во замена за М. Офис (отвараат ворд
документи), има тв-картица која нормално ја конфигурирав и си работи, pdf-
обрасци кои ги добиваат од министерства или фирми што нормално можат да ги
пополнат и мрежа која нема "вируси" (хаха му елесна ;])  и  такви некои
симпл работи....

Проблемот е што во Win. има еден софтвер за нов layout на тастатура која што
ја реконфигурираш за секој фонт или слично. Си правиш свои дугмиња просто
кажано. Е сеа нив им требаат да се исти од тие со куцача машина пред "НОЕ"
дека се Hard Core :P.
Е и тоа се неколку букви и карактери како (ч, ќ, ш, ѓ, ж, ѕ, з и сл.) и
куцаат во Macedonian.ttf фонт. И тоа е тоа.
Дали има некој начин каков и да е, дека уште тој проблем ми остана. Што ми е
криво што неам време да барам преку недела, треба во среда најкасно четврток
да го инсталирам и на другите компјутер (три) за да работат дека има се
свиѓа, а плус и лиценца фри се што сеа 2007 (од сигурни извори на владата)
ќе има зачестена инспекција во фирмите за дали користите легален софтвер.

Тоа е тоа, фала батки!

Поздрав