[Ossm-members] Openoffice impress прашања

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Wed Dec 27 09:23:56 UTC 2006

Ај да се обратам до зааедницата, ваљда некој има повеќе искуство со OpenOffice
Impress (или Kpresenter, или сличен програм?).

1. Имам текст: aaaaaaa bbb ccccccc, сакам на клик ова ccccccc да се придвижи
на лево и притоа да го „смачка“ bbb, така да накрај да остане само aaaaaaa
ccccccc. Предлози?

2. Линераниот тек на презентациите не секогаш ми врши работа. На пр. некогаш
имам потреба помеѓу слајд 3 и 4, да ги прикажам слајдовите 3a, 3b и 3c, па да
се вратам на 3 (или 4). Има ли начин тоа да се направи?

3. Или пак, некогаш во дискусија имам потреба да покажам слајд кој не е во
нормалниот тек на слајдовите.. Има ли некоја можност ова да се направи?

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

            0 and 1. Now what could be so hard about that?